Friss Hírek
A tartalom töltődik...
2014. október 2., csütörtök

Polgármester-jelölti közös fórum!

2014. szeptember 16.-án kedden írásban megkerestem Dr. Sóvágó Lászlót és felkértem, hogy mi ketten egy közös fórum keretében a Bocskai Rendezvényközpontban álljunk ki a választópolgárok elé, ismertessük a jövőre vonatkozó elképzeléseinket, válaszoljunk a felmerülő kérdésekre.

Polgármester úr 2014. szeptember 22.-én, hétfőn szintén írásban válaszolt. Levelében leírta, hogy a végleges döntésével megvárná a kampány zömének elteltét, és részvételét attól teszi függővé, hogy az ő megítélése szerint mennyire „durvul el” a kampány. Ő nem akar „háborúskodni” senkivel.

Én sem szeretnék „háborúzni” senkivel, a legkevésbé Polgármester úrral nem.
Csak és kizárólag azt szerettem volna, ha egy közös fórum keretében ismertetjük jövőbeni elképzeléseinket, és válaszolunk a lakossági kérdésekre, felvetésekre. Sajnálom, hogy nem jött össze!

Nem rajtam múlt!


0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése

Vissza a tetejére