Friss Hírek
A tartalom töltődik...
2014. szeptember 11., csütörtök

Aktív képviselettel a városért és körzetért!

Hajdúszoboszló 4-es számú választókörzetének képviselőjeként sokan ismernek és én is sok választópolgárt, szoboszlói lakost ismerek. 1972-ben születtem Tatabányán, ahonnan még gyermekkoromban visszaköltöztünk szüleim szülővárosába Hajdúszoboszlóra. 

Helyben végeztem általános és középiskolámat és ebben a választókörzetben, az Ék utcán éltem több mint 20 évet. Szerettem ezt a környéket, a városközpont közelségét, a nyugodt kertvárosi hangulatot. Már középiskolás koromban tudtam, hogy számomra vannak értékek, amik nagyon fontosak. Elsősorban a bajba került fiatalokkal szerettem volna foglalkozni, ám pályám kezdetén a Hajdúszoboszlói Gondozási Központban az idős emberekért kezdtem el dolgozni. Szerettem ezt a munkát, az idősek bölcs és nagy élettapasztalatát ma is tisztelem. 

Később a média színes forgataga ejtett rabul, amely megnyitotta előtte a világot és új ismeretekkel gazdagított. Az elmúlt húsz évben sokan televíziós és rádiós riporterként, műsorvezetőként ismertek meg. Emellett részt veszek családunk kereskedelmi és szolgáltató jellegű vállalkozásunkban, melyhez kereskedelmi végzettséget is szereztem. Életem fontos iránytűje a tanulás, amit a kitartó és szorgalmas munkavégzés egyik alapkövének tekintek. Felsőfokú tanulmányaimat a Debreceni Egyetemen folytattam, ahol szociális munkás, szociálpolitika, vállalkozási menedzsment, majd Európa tanulmányok szakon szereztem diplomáimat. 2002 óta vagyok tagja a képviselő testületnek. Megbízatásom küldetésének tekintem a fejlődést, a városért való tenni akarást, a választói bizalom erősítését, a rászorulók megsegítését. Önmagammal szemben elvárom, hogy a város irányításában aktívan részt vegyek, nyitott és céltudatos személyiségemmel, javaslataimmal gyarapítsam a várost és a körzetet. Az elmúlt években tagja voltam a szociális, a kulturális és a műszaki bizottságnak. 

Az ember mindig vállal valamit. Ki többet, ki kevesebbet. Én azt vállaltam, hogy amibe belevágok, azt emberi alázattal és szorgalommal teszem. Az elmúlt években igyekeztem bebizonyítani, hogy erős nőként képes vagyok városom ügyeit és az itt élők érdekeit az önkormányzati munkában képviselni.
A választási ciklus végéhez közeledve, szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akik képviselői munkámat segítették és bizalmukkal a jövőben is megtisztelnek.

Majoros Petronella Hajdúszoboszló 4. számú választókerületének Fideszes képviselőjelöltje. 

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése

Vissza a tetejére