Friss Hírek
A tartalom töltődik...
2014. szeptember 11., csütörtök

Gyermekeink jövőjéért

Férjemmel 33 éve élünk Hajdúszoboszlón. A választókörzetbe 1999-ben költöztünk, így azóta sikerült megismernem az itt élő embereket, problémáikat, gondjaikat, törekvéseiket, igényeiket. 

A választókörzetben szorgalmas, dolgos emberek élnek, akik megérdemlik, hogy a leendő városvezetés, velük együttműködve, igényeiket meghallgatva, megtegyen mindent annak érdekében, hogy a városrész felzárkózzon a központhoz.

Munkám több mint három évtizede a gyermekek oktatásához, neveléséhez kötődik.

Kezdetben a 3-as számú óvodában óvónőként dolgoztam, aztán az Óvodáskorúak Nevelőotthonában helyezkedtem el. 30 éve az Éltes Mátyás Általános Iskola, Kollégium és Gyermekotthonban tevékenykedem, 27 évet gyermekotthon vezetőként. Elvégeztem az Óvónőképző Főiskolát, a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskolát, valamint a Corvinus Egyetem államigazgatási szakát.
Egész munkásságom során olyan gyermekekért, fiatalokért dolgoztam, akik segítségre szorulnak. Munkámat mindig küldetésnek, hivatásnak tekintettem, amit nagy szeretettel, mások érdekének alárendeltem végeztem. Sajnos, nekünk nem lehetett gyermekünk. A Sors vagy a Jó Isten mégis kárpótolt abban, hogy olyan gyermekekkel és fiatal felnőttekkel foglalkozhattam, akik saját hibáikon kívül kerültek hátrányos helyzetbe. Képviselőként is mindent megteszek azért, hogy segítséget nyújtsak az itt élő emberek problémáinak megoldásában, kiálljak körzetünk fejlesztéséért.
Ehhez kérem az Önök megtisztelő bizalmát és támogatását.

Szőllősi Kálmánné Hajdúszoboszló 5. számú választókerületének Fideszes képviselőjelöltje. 

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése

Vissza a tetejére