Friss Hírek
A tartalom töltődik...
2014. szeptember 11., csütörtök

A nyugodt, eredményes munkáért

63 éves agrármérnök vagyok, Hajdúszoboszlón születtem. Szüleim gazdaemberek voltak, így kisgyermekként ismertem és szerettem meg a földet, a gazdálkodást.

A hajdúszoboszlói gimnázium elvégzése után agrármérnöki, majd szakmérnöki diplomát szereztem Debrecenben. Évekig agronómusként dolgoztam, majd 1992-ben több társammal együtt a TSZ-ből kilépve egy új típusú szövetkezetet alapítottunk. Jelenleg családi gazdálkodást folytatok.

1993-tól Hajdúszoboszló Város Önkormányzatánál mezőgazdasági referensként dolgoztam, így egyik irányítója lettem a város sikeres mezőgazdasági átalakulásának. Gazdatársaimmal összefogva még ebben az évben megalakítottuk a Hajdúszoboszlói Gazdakört, amely 2003-ban elnökévé választott. Az elnöki feladatot azóta is végzem, 2014-ben is újraválasztottak. A Hajdú-Bihar Megyei Gazdakörök Szövetségének elnökeként a MAGOSZ országos alelnökének is megválasztottak. 

Életem a mezőgazdaság. A városi képviselőtestületben, mind a négy ciklusban a helyi gazdák érdekeit és a város fejlesztésének ügyét szolgáltam.

Az eredményeket a választókerület lakosaival közösen értük el.

Én a választókerületben lakok, így nap-mint nap találkozom választóimmal és megbeszéljük a problémákat, én pedig igyekszem megoldani azokat. 

Feladat a jövőt tekintve is nagyon sok lesz, amelyet az új képviselő testület a város lakosaival együtt gondolkodó, atrocitásoktól mentes, a város érdekében a kormánnyal együttműködő munkájával oldhat meg. FIDESZ képviselő jelöltjeként ezt a nyugodt, eredményes munkát ajánlom fel a 6. sz. választókörzet lakóinak.

Megköszönve bizalmukat és segítségüket, az új ciklusra is kérem támogatásukat, hogy a munkát közösen folytathassuk.

Örvendi László Hajdúszoboszló 6. számú választókerületének Fideszes képviselőjelöltje. 

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése

Vissza a tetejére