Friss Hírek
A tartalom töltődik...
2014. szeptember 11., csütörtök

Új szemlélettel a város vezetésében

1978-ban születtem. A Sárospataki Református Kollégium Gimnáziumban érettségiztem, majd a Debreceni Agrártudományi Egyetemen szereztem agrármérnöki diplomát. 2003-2007 között a Hajdú-Bihar Megyei Földhivatalban dolgoztam, mint mezőgazdász, melynek során megismerkedtem az itt felmerülő problémákkal, és ezt követően (2007. 07.01) megbíztak a Hajdúszoboszlói Körzeti később Járási Földhivatal vezetésével. 

2014 júliusában az a megtiszteltetés ért, hogy felkértek a Hortobágyi Természetvédelmi és Génmegőrző Nonprofit Kft vezetésére. 2009 júniusában költöztem Hajdúszoboszlóra feleségemmel és kisfiammal. Az itt eltöltött idő, a város szeretete, hangulata és tisztelete megerősített abban, hogy 2014 október 12-én az önkormányzati választáson megmérettessem magam annak reményében, hogy az itt végzett munkámat és az évek során szerzett tapasztalataimat továbbra is a város érdekeit figyelembe véve kamatoztassam.

Kocsis Tamás Attila Hajdúszoboszló 7. számú választókerületének Fideszes képviselőjelöltje. 

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése

Vissza a tetejére