Friss Hírek
A tartalom töltődik...
2014. szeptember 11., csütörtök

22 év tapasztalatával a választókerület fejlődéséért

1981 óta mint gyermekgyógyász szakorvos dolgozom a városban. 22 éve vagyok a Hajdúszoboszló képviselő testület tagja a Bánomkerti és Bartók-telepi polgárok bizalmából. Különösen jól esik, és önbizalmat ad munkámhoz az a tény, hogy mindig egyéni megmérettetésben, pozitív kampánnyal szereztem mandátumot. Most is ez a célom. 

Az elmúlt " 7 ciklus alatt" szinte minden bizottságban dolgoztam, ahol képviseltem az itt lakók érdekeit. 

Nagy megtiszteltetésként éltem meg, hogy 1996-2002 között a Gyógyfürdő Részvénytársaság Igazgatóságának elnöke lehettem. 2006-ban a képviselő testület tagjai titkos szavazással egyhangúan alpolgármesterré választottak. E tisztségem 2010-ig tartott, azóta a Hungarospa Zrt. felügyelő bizottságának elnöke vagyok.

Újraalapítása óta tagja vagyok a Hajdúszoboszlói Gazdakörnek.

A 8 számú választó kerület (a Bánom kert és a Bartók-telep) – a Gyógyfürdővel a közepén – üdülő pihenő terület. Az itt élők elvárják, hogy nyugodt, családi házas életformájukat élhessék egy rendezett kisvárosban. Tapasztalatommal. ismereteimmel, munkámmal szeretnék hozzájárulni Hajdúszoboszló erősödéséhez, fejlődéséhez, a szoboszlóiak és ezen belül a 8-as választókörzet lakói életminőségének javításához. 

Tisztelettel megköszönöm eddigi bizalmukat, egyúttal kérném támogatásukat a további közös munkánkhoz.

Dr. Papp Jenő Hajdúszoboszló 8. számú választókerületének Fideszes képviselőjelöltje. 

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése

Vissza a tetejére