Friss Hírek
A tartalom töltődik...
2014. szeptember 11., csütörtök

Cél a megújulás

47 éves vagyok, nős és 3 gyermek büszke édesapja. Választóim bizalmából 4 ciklus óta képviselhetem Hajdúszoboszló önkormányzatában azt a városrészt ahol felnőttem és ahol élek. 

Legutóbb, mint az önkormányzat Oktatási, kulturális és sport bizottság elnöke és az Egészségügyi és Szociális Bizottság tagja dolgoztam. 

A megyei önkormányzat alelnökeként is tehettem Szoboszlóért, hiszen 27 millió Ft-os pályázati támogatásból sikerült megújítani a Bocskai István Múzeum állandó helytörténeti kiállítását. 

Helyi képviselőként azt tartom a legnagyobb eredményemnek, hogy a sikeres pályázatnak köszönhetően megújult a Mozicsarnok, amely az itt élők régi vágya volt. 

Az előttünk álló ciklusban olyan célokat szeretnék szolgálni, amelyek a Hajdúszoboszló lendületesebb fejlődését és az itt élők közérzetének javítását szolgálják. Ehhez kérem ismét az Önök bizalmát és támogatását!

Kocsis Róbert Hajdúszoboszló 1. számú választókerületének Fideszes képviselőjelöltje. 

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése

Vissza a tetejére