Friss Hírek
A tartalom töltődik...
2014. szeptember 11., csütörtök

Haladjunk lendülettel!

Képíró Ákos vagyok, 28 éves hajdúszoboszlói lakos. Párommal és 2 kislányommal élek itt helyben. Tősgyökeres szoboszlóiként büszke vagyok arra, hogy ide jártam a Thököly Imre Általános Iskolába, valamint itt érettségiztem a Hőgyes Endre gimnáziumban.

Jelenleg a Nyíregyházi főiskolára járok kommunikáció és médiatudomány szakra, levelező tagozaton, amelynek hamarosan a végére érek. Szüleimmel és testvéremmel a Szilfákalja utcán nőttem fel, így jól ismerem a helyi viszonyokat. 

Szeretek sportolni, 1994 óta vagyok igazolt labdarúgója a helyi focicsapatnak. Bizonyára sokan ismernek Önök közül, hiszen, több mint 5 éve dolgozok együtt édesanyámmal az egyik legjobb biztosítás közvetítői irodában. 

Több társasház biztosítása nálunk van, így az ott lakók élethelyzetét átlátom. Fiatal édesapaként fontos számomra, hogy gyermekeim olyan helyen nőjenek fel, ahol jövőjük építéséhez minden lehetőség adott. Ismerőseim, barátaim becsülik a munkába vetett hitem és szorgalmam. Szüleim a példák arra, hogy kemény munkával, felelősségteljes élettel, elérhetjük vágyainkat.

Hiszem, hogy hatékonyan tudnám képviselni a 2-s számú választókörzet lakóinak érdekeit. Ehhez kérem bizalmukat és támogatásukat.

Képíró Ákos Hajdúszoboszló 2. számú választókerületének Fideszes képviselőjelöltje. 

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése

Vissza a tetejére